martes, 2 de julio de 2019

PINZELLADES


Reprenc aquest bloc  i amb aquest títol aniré contant records i vivències. Ací va la primera pinzellada 



LES SABATES

Quan era menuda m’agradava que les sabates feren soroll.
Quan  anava a Gandia amb la meua germana a comprar-me les sabates li deia:
“vull que facen roïdo”; fins i tot les sandàlies de la Primera Comunió feien “roïdo”.
Tenien la sola dura, com a mi m’agradava, 
i quan xafava les pedretes del carrer
feien “cra, cra”
I a mi m’agradava.
Quan vaig prendre la comunió, tenia 6 anys.
Era la més menuda de tots i el rector, en el llibre de records,
em va fer una dedicatòria: “para el angelito mas angelito de la primera comunión”.
Era tan menuda que quasi no arribava a la pila baptismal.
Anava de mongeta, tot i que jo no volia;
jo volia anar d’estovada, com les meues germanes,
jo no sé perquè havia d’anar de mongeta.
Eixe any era la moda: la meitat de les xiquetes anàvem de mongetes.
Menys mal que les sandàlies feien roïdo. 
Resultat d'imatges de imagenes de sadalias colorear




No hay comentarios:

Publicar un comentario