viernes, 4 de julio de 2014

ANÈCDOTES

ANÈCDOTES
Al llarg de la meua vida professional, he xafat un bon grapat d’escoles, la qual cosa  et fa enriquir tant en quant  a maneres de treballar, com per la quantitat de persones  que arribes a conèixer. He tropessat amb gent  molt diversa, que m’han fet trobar més o menys a gust, però a qui no podré oblidar mai és a eixos companys meravellosos i a eixes escoles en les que m’he trobat com a casa, que quan et despertes de matí per anar a treballar  ho fas a gust i te n'alegres de ser tan afortunada,  d’això no me’n puc oblidar.

De la mateixa manera un munt de xiquets han passat per les meues mans. D’aquestos anomenaré algunes anècdotes gracioses  de les que se’t queden (algunes me les anotava per a que no se m’oblidaren).

Ací  vos en deixe unes quantes.  Cal aclarir que he canviat el nom dels xiquets .



LORENZO, PRIMER DIA D’ESCOLARITZACIÓ  (3 ANYS):

"LE DIJE A MI MADRE QUE NO ME METIERA AQUÍ!"

......................................

A SAUL (3 ANYS) AJUDANT-LI A FICAR-SE ELS

GUANTS QUE LI VENIEN UNA MIQUETA GRANS:

"CARAI SAUL, TA MARE T’HA COMPRAT UNS GUANTS DE CREIXENÇA!"

SAUL: "NO, SÓN DE MICKEY."

.......................................

-         LORENZO: (DIRIGINT-SE A MI)

"SABES LO QUE PASA?"

"QUÈ?"

LORENZO:       "QUE NAHIM ESTÁ MUY AGUAGUADO CON ESA TAULA"

JO: "PER QUÈ?"
  
LORENZO: " PERQUÈ ESTÀ CRISTINA"

JO: "I QUE VOL DIR “AGUAGUADO”?"
NAHIM:  "SERÁ  ENAMORADO."
.................................................. 
DIRIGINT-ME AL GRUP L’ENDEMÀ DEL FESTIVAL D'ESTIU:
"QUE BÉ QUE VAREU BALLAR AHIR!"
MIREIA: "I JO TAPANT-ME LA CARA."
JO: "I PER QUÈ?"
MIREIA: " PER  A QUÈ  NO EM VEGUEREN."
.......................................



DIRIGINT-ME AL GRUP:

"VULL  ENSENYAR-VOS UNA COSA QUE VOS AGRADARÀ!"

CAROLINA: "TÚ SEMPRE ENS ENSENYES COSES QUE ENS

AGRADEN!"

GRÀCIES CAROLINA!!!

............................................

DIRIGINT-ME A JULI, EN PROVAR-LI EL BARRET PER A LA DISFRESSA:
"CARAI, JULI, TENS BON CAP!"
JULI: "SÍ, JA HE MENJAT MASSA XOCOLATE!"
(sa mare li deia que si menjava xocolate li creixeria el cap)
.............................................
-          ANDREU (3 ANYS) LI DIU A DANIEL : "HOLA COLEGA!"
DANIEL ES QUEDA MIRANT-LO I DIU:  "JO NO SÓC COLEGA . SÓC DANIEL!."
..........................................................................
-          ÁLVARO (3 ANYS): "SAPS QUE`?  TINC UN CASC D’SPIDERMAN!"
-         JO: " DE VERES?"
-          ÁLVARO:"NO, DE VERES NO, D’SPIDERMAN."
....................................................................
ÁLVARO : “JO SÓC MAJOR”
NÀDIA,( 3 ANYS), “JO TAMBÉ SÓC MAJOR”.
ÁLVARO: “NO, TÚ NO ETS MAJOR”
NÀDIA: “JO SÍ QUE SÓC MAJOR”.
JO: “ÁLVARO,  NÀDIA TAMBÉ ÉS MAJOR”.
ÁLVARO: “NO, ELLA NO ÉS MAJOR, ELLA ÉS MAJORA”.
.................................................
JAVI (5 ANYS)
A LES 9 DEL MATÍ EN LLOC DE POSAR-SE A LA FILA D’INFANTIL, SE N’ANAVA A L’EDIFICI DEL 1R. CICLE DE PRIMÀRIA. JO: “JAVI, ON VAS? “A LA CLASSE DELS MAJORS QUE JA M’HAN VACUNAT”." ES QUE MARIA (LA MESTRA DEL 1R. CICLE) M’HA DIT QUE QUAN EM VACUNEN ANIRÉ A LA SEUA CLASSE”.
...........................................................
-          

No hay comentarios:

Publicar un comentario